تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

درخشش یک آتش‌نشان در میان «مردان آهنین» | رضا قیطاسی کیست؟

  • کد خبر: ۲۱۸۲۷۶
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۴
  • ۱
درخشش یک آتش‌نشان در میان «مردان آهنین» | رضا قیطاسی کیست؟
نخستین قسمت از فصل جدید مسابقهٔ «مردان آهنین» با اعلام سرگروهی ورزشکار همدانی به‌پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین قسمت از مجموعهٔ خاطره‌انگیز «مردان آهنین» یا همان «قوی‌ترین مردان ایران»، شامگاه چهارشنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳، در شکل‌وشمایلی جدید از شبکهٔ ورزش سیما پخش شد.

در پایان رقابت‌های گروه اول از شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات، غول ۲۰۸سانتی‌متری کبودرآهنگی با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و به مرحلهٔ بعد صعود کرد تا در یک‌هشتم با ۱۵ تن دیگر بجنگد. 

در این گروه، رضا قیطاسی، با ثبت رکوردهای عالی و کسب امتیاز کامل در هر چهار بخش مسابقه، ۱۶ امتیاز به‌دست آورد و به‌راحتی راهی دور بعد این رقابت‌ها شد. (زانکو قاسمی از کردستان نیز در رتبهٔ دوم جای گرفت.)

این ورزشکار همدانی از ۲۳سالگی پای به این عرصه گذاشته و تا امروز افتخارات ملی بسیاری در این زمینه به‌دست آورده است که از آن جمله می‌توان به قهرمانی در هجدهمین دورهٔ مسابقات قوی‌ترین مردان کشور اشاره کرد.

قیطاسی، همچنین، به چندین عنوان بین‌المللی و جهانی رسیده است؛ یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان و نیز کسب رتبهٔ نخست در رقابت‌های جهانی طناب‌کشی از این دست است.

این ورزشکار ترک‌زبان، که اکنون ۳۷ سال دارد و پدر دو فرزند است، با آنچه در این دوره از خود به‌نمایش گذاشت، نشان داد که هنوز هم می‌تواند از مدعیان این عرصه و نامزد کسب عنوان قهرمانی باشد.

با این‌همه، قیطاسی، که از کودکی در فکر کمک به مردم و دستگیری از ایشان بوده است، امروز، همان‌طور که آرزو می‌کرده است، به‌عنوان آتش‌نشان فعالیت می‌کند و برای هم‌وطنان خود غیورانه به آب و آتش می‌زند.

گفتنی است که مجموعهٔ «مردان آهنین»، که در این دوره علی‌رام نورایی اجرای آن را برعهده دارد، هر شب، ساعت ۲۰، از شبکهٔ ورزش پخش می‌شود. در این دوره، ۳۲ مرد، در قالب ۸ گروه ۴نفره، با هم مبارزه می‌کنند.

آخرین سری «مردان آهنین»، که پیشتر تحت عنوان «قوی‌ترین مردان ایران» برگزار می‌شد، سال ۹۷ از تلویزیون پخش شد. رضا جاودانی، مجری مشهدی، بیش از هر کسی اجرای این برنامه را بر عهده داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اتیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
1
یاشاترک اوغلو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->